Den stora nörden nördar om att nörda!


Vi alla är ju mer eller mindre nördar på någevis. Man har alltid något man är helt enkelt är mer såld på än något annat osv.. Jag tror jag har för många intressen ibland för mitt eget bästa. Men det är kul. Jag är nästan lika mycket intresserad av sport som jag är av musik som är mitt nummer ett. Då det är sport är det mest hockey (framför allt), fotboll och speedway som står mest i fokus men även annan sport kan finnas med i kalkylen. He he. Film, serier, böcker är också ett allmänt intresse. Gillar också att fota men behöver definitivt en bättre kamera för det ända målet. Eftersom det inte nämndes innan så gäller även att spela musik inom musik intresset. Sedan är också att spåna och filosofera ett oerhört kall. Fast det gör jag mer automatiskt än att jag behöver konsentrera mig nämvärt på det. Skriva är också ett intresse jag värderar högt. I och med att jag nämner detta är att det då kommer att dyka upp ytterligare kategorier här så småningom. Detta är under väntansfull utveckling. Jag har säkert glömt något eller några intressen för tillfället men det kommer nog märkas så småningom.

Ta nu fram din egen lilla nörd och ha så kul som möjligt. det mår man bra utav

Game over man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0